HABERMAX. Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, ilçedeki yarım kalan tesislerin açılışını gerçekleştirmeye başladı. Bu kapsamda, bugün Genel Başkan Yardımcısı Özgür Karabat’ın katılımıyla Merve Mahallesi’nde bulunan Fitness ve Spor Merkezi’nin açılışı yapıldı.
Başkan Yeğin, açılış töreninde yaptığı konuşmada, ilçenin spor ve rekreasyon alanlarının halkın hizmetine sunulması için yoğun bir çaba sarf ettiklerini belirtti. Yarım kalan tesislerin tamamlanmasıyla birlikte, Sancaktepe’nin daha yaşanabilir bir şehir haline gelmesini hedeflediklerini ifade etti. Ayrıca, fitness ve spor merkezinin vatandaşların sağlıklı yaşam biçimlerine destek olacağını ve spor yapma imkanı sunacağını vurguladı.

Özgür Karabat ise yaptığı konuşmada, Sancaktepe Belediyesi’nin halka yönelik hizmetlerini takdirle karşıladıklarını ve açılışı gerçekleştirilen tesisin ilçe sakinlerine önemli faydalar sağlayacağını dile getirdi.
Bu açılışlar, Sancaktepe Belediyesi’nin ilçenin yaşam kalitesini artırmak için gösterdiği çabaların bir yansıması olarak değerlendiriliyor. Yarım kalan tesislerin tamamlanmasıyla birlikte, ilçe sakinlerinin sosyal ve spor aktivitelerine daha iyi imkanlar sunulması hedefleniyor.
Please follow and like us: