HABERMAX. İSTANBUL — Şile Belediye Başkanlığı döneminde gerçekleştirdiği projeler ve kucaklayıcı yönetim anlayışıyla tanınan deneyimli siyasetçi İlhan Ocaklı, İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü olarak atandığı günden bu yana ziyaretçi akınına uğruyor. Göreve başladığı andan itibaren sivil toplum kuruluşları, esnaflar ve siyaset dünyasından tebrikleri kabul eden Ocaklı, makamında İstanbul’un ve bölgenin nabzını tutmaya devam ediyor.
İSTANBUL — İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü olarak göreve başlayan Şile’nin deneyimli eski belediye başkanı İlhan Ocaklı, makamında Şile ve Çekmeköy heyetlerini ağırlamaya devam ediyor. Gerçekleşen bu yoğun ziyaret trafiğinde, hem hayırlı olsun dilekleri iletildi hem de Muharrem ayı vesilesiyle son derece anlamlı bir davete imza atıldı.
Ziyarete katılan Şile Bilim Kültür ve Cemevi Derneği Başkanı Mehmet Işık ve Başkan Yardımcısı Yusuf Acar, İl Müdürü İlhan Ocaklı’ya yeni görevi için tebriklerini sunarken, yaklaşan kutsal Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında özel bir davette bulundular.
Başkan Mehmet Işık ve Başkan Yardımcısı Yusuf Acar, önümüzdeki Cumartesi günü Şile’de düzenlenecek olan Aşure Lokması etkinliğinin resmi davetiyesini İlhan Ocaklı’ya takdim ettiler. Şile’deki birlik, beraberlik ve paylaşım ruhunu pekiştirecek bu anlamlı organizasyona Ocaklı’yı bizzat davet eden dernek yönetimi, sivil toplum ve yerel idare arasındaki bağların önemine dikkat çekti.
İl Müdürlüğü makamında dün de oldukça yoğun bir ziyaretçi trafiği yaşandı. Çekmeköy ve Şile’den gelen heyetler, İlhan Ocaklı’ya yeni görevinde başarılar dileyerek sivil toplum faaliyetleri ve yerel sorunlara dair istişarelerde bulundular.
İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü’nde gerçekleşen ziyaret programı kapsamında İlhan Ocaklı;
İYİ Parti Çekmeköy İlçe Başkanı Serdar Kemik ve İlçe Başkan Yardımcısı Nuh Turan’ı,
Şile Bilim Kültür ve Cemevi Derneği Başkanı Mehmet Işık ile Başkan Yardımcısı Yusuf Acar’ı,
Şile esnaflarından Erhan Demirtay, Nurettin Uzma, Mehmet Gülümser ve Muhittin Beri’yi misafir etti.
Görüşmelerde hem hayırlı olsun dilekleri iletildi hem de sivil toplum örgütlerinin güncel çalışmaları, esnafın beklentileri ve yerel yönetim vizyonu üzerine samimi sohbetler gerçekleştirildi.
Ziyaretlerin ardından sosyal medya hesaplarından ve kurumsal kanallardan bir teşekkür mesajı yayımlayan İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü İlhan Ocaklı, şu ifadeleri kullandı:
“Bugün ziyaretimize gelerek bizleri onurlandıran; İYİ Parti Çekmeköy İlçe Başkanı Serdar Kemik ve İlçe Başkan Yardımcısı Nuh Turan’ı, Şile Bilim Kültür ve Cemevi Derneği Başkanı Mehmet Işık ile Başkan Yardımcısı Yusuf Acar’ı, Şile esnaflarından Erhan Demirtay, Nurettin Uzma, Mehmet Gülümser ve Muhittin Beri’yi İl Müdürlüğümüzde misafir ettik. Tüm misafirlerimize bu nazik ziyaretleri ve güzel temennileri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hoş geldiniz, safalar getirdiniz.”
Belediye başkanlığı dönemindeki tecrübesini sivil toplum alanına aktararak İstanbul genelinde dernekler, vakıflar ve sivil toplum bileşenleriyle güçlü bir köprü kurmayı hedefleyen İlhan Ocaklı’nın önümüzdeki dönemde de bu yoğun istişare trafiğini sürdüreceği belirtildi.