HABERMAX. Çekmeköy Belediye Meclis Üyesi Soner Çiçekli, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda, karne alan yaklaşık 18 milyon öğrenciyi tebrik ederek öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.

Çekmeköy Belediye Meclis Üyesi ve Çekmeköy Sivas İl ve İlçeleri Dernek Başkanı Soner Çiçekli, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Karne gününün yalnızca notların değerlendirildiği bir gün olmadığını belirten Çiçekli, öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği emek, sabır ve gayretin takdir edilmesi gerektiğini ifade etti.
“Başarı kadar çaba da değerlidir”
Çiçekli mesajında, “Bugün bir eğitim öğretim yılının daha sonuna geldik. Karne sadece notların yazıldığı bir belge değil; emeklerin, sabrın, gayretin ve öğrenmenin bir yansımasıdır. Başarı kadar çaba da değerlidir.” ifadelerini kullandı.
Öğretmen ve velilere teşekkür
Tüm öğrencileri gösterdikleri emekten dolayı kutlayan Çiçekli, çocukların eğitim sürecinde büyük özveri gösteren öğretmenlere ve fedakâr velilere de teşekkür etti.
“Çocuklarımız güzel bir tatil geçirsin”
Yaz tatilinin çocuklar için dinlenme, eğlenme ve yeni deneyimler kazanma fırsatı olmasını dileyen Çiçekli, mesajını “İyi tatiller.” temennisiyle tamamladı.