HABERMAX. Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, belediye ve şahsını hedef alan iddialara karşı sert bir çıkış yaparak hukuki süreç başlattığını duyurdu. Başkan Yeğin, sosyal medya hesapları üzerinden yayımladığı kamuoyu duyurusu ile iddiaların asılsız olduğunu belirterek Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunacağını açıkladı.

Başkan Alper Yeğin yaptığı yazılı açıklamada, ortaya atılan iddiaları “gerçek dışı ve çirkin” olarak nitelendirdi. Olayın tüm yönleriyle aydınlatılması amacıyla pazartesi günü adliyeye gideceğini belirten Yeğin, şu ifadeleri kullandı:
> “Bugün Sancaktepe Belediyesi ve şahsımla ilgili ortaya atılan gerçek dışı ve çirkin iddialara ilişkin, 29 Haziran Pazartesi günü Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı’na başvurarak olayın tüm yönleriyle araştırılması ve gerçeklerin gün yüzüne çıkarılması amacıyla, ortaya atılan yalanlar, iftiralar ve şahsımla ilgili suç duyurusunda bulunacağım.”
Belediye yönetimi olarak şeffaf ve hukuka uygun bir yönetim anlayışı benimsediklerini vurgulayan Yeğin, kendilerine olan güvenlerinin tam olduğunu belirterek açıklamasını şöyle sürdürdü:
“Biz bugüne kadar haksız veya hukuksuz hiçbir çalışmanın içinde olmadık. Bu inanç ve kendimize duyduğumuz güvenle gerçekleştireceğimiz suç duyurusunu kamuoyunun bilgisine sunuyorum. Saygılarımla.”