
Etkinlik, birlik ve beraberlik mesajlarının ön plana çıktığı, teşkilatın sahada vatandaşla buluştuğu bir organizasyon olarak dikkat çekti.
Piknik şölenine AK Parti Çekmeköy İlçe Başkanı Fatih Sırmacı, Abdullah Özdemir, eski ilçe başkanları Şahmettin Yüksel, Salih Kırıcı, Akın İlhan ile Ahmet Poyraz katıldı.
Çok sayıda partili ve ilçe sakini de etkinlikte yer alarak alanı doldurdu.
Program kapsamında Abdullah Özdemir partililere hitap ederek teşkilatın birlik ruhuna dikkat çekti. Özdemir, Çekmeköy teşkilatının sahadaki çalışmaları ve vatandaşla kurduğu bağın önemine değindi.
AK Parti Çekmeköy İlçe Başkanı Fatih Sırmacı, programda yaptığı konuşmada teşkilatın bir araya gelmesinin önemine dikkat çekti.
Sırmacı, vatandaşlarla iç içe olmayı önemsediklerini belirterek şu mesajı verdi:
“Bu tür organizasyonlar bizim için sadece bir etkinlik değil, aynı zamanda birlik ve beraberliğimizi güçlendiren önemli buluşmalardır. Çekmeköy’de her vatandaşımıza ulaşmak, onların yanında olmak için çalışıyoruz.”
Etkinlik boyunca teşkilat mensupları ve vatandaşlar bir araya gelerek sohbet etti, piknik alanında samimi görüntüler oluştu. Organizasyonun, yerel düzeyde iletişimi güçlendirmeyi ve teşkilat-vatandaş bağını kuvvetlendirmeyi amaçladığı ifade edildi.
Programda eski ilçe başkanları ve kurucu belediye başkanının katılımı dikkat çekti. Katılımcılar, geçmiş dönem yöneticileriyle bir araya gelerek hatıra fotoğrafları çektirdi.
Bu durum, teşkilat içinde “birlik ve devamlılık” mesajı olarak değerlendirildi.
Piknik şöleninde verilen mesajlarda en çok öne çıkan başlık “birlik, beraberlik ve sahada aktif siyaset” oldu. Katılımcılar, Çekmeköy’de teşkilatın vatandaşla daha sık bir araya gelmesi gerektiğini ifade etti.


